flytt flytt flytt

Publicerad 2012-04-30 08:39:28 i sånt där...,

Aaah jag lever i ett flyttkaos! tog ett dygn inna vi hittade mobil laddarna. Igår sprang jag runt i panik och letade efter min kalender, visste inte hur jag jobbade idag. som tur är hittade jag den, börjar kl 10.00.

här kommer lite bilder, ni får inte se alla rum för de är för röriga
sovrummet:


Hallen:


gårkvällens mys:


Glöm inte kika in på nya bloggen: roomofbeauty.blogg.se
Där finns även en "Gilla" knapp som är kopplad till FB

Kommentarer

Postat av: elisabeth

Publicerad 2012-04-30 23:22:34

MYS PYS

Postat av: martina

Publicerad 2012-05-01 14:05:01

åh vad fint :D när får man komma och titta på nya lägenheten?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-02 12:23:49

svar: Jo!! Just det, nu minns jag :) Vad kul! då kommer jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela