måndag

Publicerad 2011-03-14 13:39:09 i sånt där...,

idag är det fixa dag, har redan fixat i mig frukost ;)
sen gjorde jag en sockerkaka
storstädat toan (ujäk) nu är den fräsch

nu ska jag ta tag i tvätten
sen göra en tuch-up på Annicas fransar
sen göra en gryta
sen kommer Henkes mamma och pappa och fikar
sen ska jag sova.

imorn ska jag och Annan fixa varandras fransar, och jag ska sätta i lite färgade hihihi
ska se om jag ska träffa Engman en sväng med innan jag beger mig till Sandhem. mamma och pappa åker ju till Bulgarien på onsdag så jag ska väl säga trevlig resa till de. jag ska även låna grannens bil i sandhem, vi ska ju ha den upp till fjällen (takbox) så onsdagen kommer gå till packning, a ska ju handla mat och sånt med, ica i fjällen är dyrt!

så på onsdag kvällen bär det av till sthlm, där vi troligen stannar över natten(kanske åker vidare till fjällen)


wohoo ska bli så kul att åka lite nu


lindvallen 2006

åre 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela