torsdag

Publicerad 2011-02-17 14:44:42 i sånt där...,

Hej hej har inte bloggat på några dagar nu, min farmor gick bort i måndags så har kanske inte kännt att blogga är min viktigaste del i vardagen...

jag och farmor på Emmas 20årsbal

fick jättefina rosor av min älskling på alla hjärtans dag:


idag har jag varit i Falköping och sminkat för en fotografering, blev sket bra. snygga bilder kommer kanske...

igår satt jag barnvakt åt Viktor hela den, Åsa ringde på morgonen och hade brutit handen (ajajajaj) så ja rykte in, viktor och jag hade en riktig mysdag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela