typiskt

Publicerad 2011-04-27 13:42:09 i sånt där...,

emma kom och gjorde sina fransar i morses:


sen tog vi bilen för tt luncha i stan, ja körde ut på 50vägen, såg någon skymta i reflexväst,POLISEN jag la mig på bromsen, de vinkade in mig, jag blåste och det va grönt, de sa hej då och jag startade bilen, de kom det en springande, knackade på rutan. - jo min kolega glömde säga att han fångade dig i hastighetsmätaren. då kom den onda polisen och flinade, '
- vet du vad det är för hastighet här?
--ja det är 50km/h
-ja precis, ja du bromsade ju in ganska bra där innan men jag fick dig på 60km/h
-- ja oj då :/

sen kom en trevlig tjej och skrev min böter, hon va snäll jag fick för den biligaste prisklassen som tur var, men den va inte billig för det, 2000kr.

så håll er till hastighetsbegränsningarna, man vet aldrig vart polisen står och lurar.

Kommentarer

Postat av: Liz

Publicerad 2011-04-27 13:55:30

men johanna hahaha, billigt, jag behövde bara böta 1.500kr när jag körde 10km/h för fort :P

kram

Postat av: elisabeth

Publicerad 2011-04-27 20:26:56

KÖR Långsamt

Det man vinner på gungorna förlorar man på karusellen.



kram mapa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela