fredag

Publicerad 2010-03-19 14:13:56 i sånt där...,

hihihi idag är det fredag, idag ska det mysas, hemma, mor och far far itll bulgarien i morgon bitti. så ikväll ska vi äta förska musslor och räkor. gott gott.

pappa moch jag var i mullsjö och nadlade så vi åt lunch på lands gott gott, för mycket folk dock!

ska lägga upp en bild för skoj skull


sista dan i sandhems skolan för mig, hihi gick ur nian, det va ett tag sen. vad annorlunda man såg ut

lisa till vänster, jag till höger, lisa cykel till v min till höger, båda med ipoden i örat hihi, tider det där 2005

Kommentarer

Postat av: mtina [musik gör mig levande]

Publicerad 2010-03-19 22:12:45

sv: hihi!

oj, annorlunda ni såg ut :D

Postat av: Anton

Publicerad 2010-03-20 02:23:12

Check Out The Terminal

http://www.myspace.com/WeAreTheTerminal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela