oh yeah.

Publicerad 2010-01-16 17:21:02 i smink,

kom precis hem från malmö, satan vad kul och trevligt jag hade både med emma och linnea, härligt att få träffa båda två men de klart lite roligare på ett sätt att träffa linea, det är faktiskt kanske 6år sen vi sågs. hum skumt, hon va som innan fast lät konstigt.

ja jag ha shoppat.. emma visade mig polskamarknaden, hihihi va typ kableskovo fast innomhus och på svenska, hihihi jag köpte
50kr

50kr  
55kr

85

och ett nagellack frö 10kr, veet creme 45kr
ganska nöjd faktiskt

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-01-17 00:20:06

Hur funkar den där mascaran med liten borste? :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-17 10:26:17

jo det ska jag tala om för dig, det va lite annorlunda, den va ju så liten, men jag tror det är en vanesak. jag sak allt lagga till den i testen så får du se hur den är på.

Postat av: mtina [musik gör mig levande]

Publicerad 2010-04-13 16:38:48

shit, jag måste dit! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela