kyligt

Publicerad 2010-01-08 14:22:05 i sånt där...,

mmm skönt att komma in i värmen, lisa och jag har varit och åkt lite slalom, härligt men kallt.hihi tog tre kvart för lisa att få på pjäxorna, slutade med att hon gick ner i skidshopen och fick dom formade i värmegrejen. men sen fick hon på sig dom och då var det åka av! kul kul.

nu sitter jag här och värmer röven min och dricker upp den vama choklade som blev över, gott gott

aa vet ni vad som hände då, jo det ska jag allt berätta, jag körede så fort så tårarna rann och det va så kallt att jag fick istappar på fransarna, ja istappar inte frost utan stora is bitar! de ni

Kommentarer

Postat av: m-tina * musik gör mig levande

Publicerad 2010-01-08 23:53:00

sv: haha, tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela