hår

Publicerad 2010-02-07 12:39:46 i sånt där...,

jag måste/vill ändra min frilla, både med färg och form, absolut vill jag bli ljus, men hur det finns så mycket, mörkblond, randig vit kall, varm ja fan.

dyrt är det med, jag skulle villja permanenta det, jag va inne på det förra året men då blev det ett nej hoss frissan, hon ville knappt blondera mig pga att jag tydligen har så tunna fina strån se det klarar inte blekning och absolut inte permanent, det gå av då och det vill jag ju inte men jag vill ändå ha ljust guldbolont går med stora mjuka lockar.

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2010-02-07 13:46:17

tack:)

Postat av: mtina

Publicerad 2010-02-07 14:43:36

lite olika nyanser blondt, slingat? :)

jag tyckte du passade fint i det mörkare också.

den bilden som var i ett annat inlägg, någon bild från i höstas (tror jag), det tyckte jag var fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela