Ullared

Publicerad 2009-11-30 19:29:53 i sånt där...,

oj oj oj i löööv it, var i ullared för tredje gången i mitt liv i lördags med mamma och henke, åh vad långt det är dit, två timmar, sen två timmar i kö för att komma in. sen två timmar där inne och två timmar i kassa kö, nä kön i kassan va bara en halvtimme ;)  hittade massa fint fyra kassar fick jag med mig ut och det gick på 1300, det blev lite julklappar och lte smått poch gott till mig, bla en jacka, bommulstussar tops shampoo balsam lakrits skålar lax fotopapper mÜsli hårspray a sånt man behöver a visst ja trosor med.

nu ska ja ner och dricka kaffe hej hej

Kommentarer

Postat av: Liz

Publicerad 2009-12-05 15:41:02

de e så sköj där, jag var där idag =) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela