rensning av gaderob

Publicerad 2009-12-08 11:15:02 i sånt där...,

a igår fick jag ryck ja rensade i min gaderob, slängde ut allt lösliggande i gaderoben på sängen och började sortera.
'

sen märkte jag att jag behövde mer plats för skiten, å visst ja jag har ju en lite byrå så jag in i stora gaderoben, tömde lillbyrån och kånkade fram den, mycket slit va det men fint blev det:

oj titta mamma är i spegeln med ;)


åh visst ja jag va i falköping igår med mamma, hon skulle ju ha nya brillor och ja skaffa nya brallor hihi

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2009-12-09 20:10:28

snygga brallor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela