juldagen

Publicerad 2009-12-25 17:43:58 i smink,

japp nu är det juldagen, mysigt värre, britta och ka har varit här idag trevligt trevligt. julmat blev det igag med, smaskens hhihi enn och anna nubbe med faktiskt. ska h´ju ut ikväll bara bra att starta itid 

(ooo skönheten och odjuret kom på nu, mysig låt!)

aja åter till mig, ja ikväll ska vi ut i falsketa, vi blir säkert ensamma på terrassen för alla ska tydligen på nån afterski eller va de nu va aja vi får nog kul det tror jag, problemet är bara vad ska jag ha p¨å kig, just nu sitter jag i  strumpbyxorna jag fick av lisa med tröjan ja fick av mor och det kan jag ju ändå inte visa mig i. aja det löser sig!


dagens make


klicka för större bild
damn hot är ja allt
hej hej

Kommentarer

Postat av: m-tina

Publicerad 2009-12-25 19:38:29

sv: tack! :)

Härligt, då gör jag det isåfall ;D

God Jul btw!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela