L’Oréal Telescopic Explosion

Publicerad 2010-01-20 15:43:11 i test by johäna,

jag som sagt köpte jag ju en ny mascara i malmö så självklart ska den med i testet


ja jag fick inte nån bra skärpa men ni ser ändå hoppas jag.

a mascaran är: konstig onödigt att göra aplikatorn som en liten boll, det ska tydligen vara lättare att komma åt alla fransar, jag gör det bra med en vanlig borst. det tor väldigt lång tid att applicera med denna lilla boll, i och med att den inte tar så mycket i ett drag. nä ingen höjdare.

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-01-20 22:03:44

Jag tycker ändå du fick snygga fransar!

Va bra att du skrev om det, så man vet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela