Tadaa!

Publicerad 2009-04-27 22:12:05 i sånt där...,

Ja då va ja en tönt då, blogg-tönt. Nä men det ska bli roligt att blogga. Frågan är vad ska jag blogga om? Jag har funderat på detta en stund nu (en och en halv timme) och ja tror det blir en blogg om bara mig, typ vad jag gör på dagarna. Hihi jag kommer få en läsare i veckan (Lisa) men men det är inte fy skam.

Man får inte skratta åt min blogg, jag kan inte rå för att jag inte är så teknisk, den kommer helt enkelt inte vara så snygg, och den kommer inte vara så korekt stavad heller om jag känner mig rätt, men strunt samma detta ska bli kul, vi får se hur länge den varar.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-04-27 22:40:20

Jag kommer läsa den troget också!:) Hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela