träning

Publicerad 2012-02-29 18:23:13 i sånt där...,

ja jag har ju börjat träna lite hårdare nu, idag gjorde jag 45 minuter på gymmet och sen efter det gick jag på ett en timmars pass med skivstång!

Phu! det var stenhårt, låren och armarna bara skakade efteråt, jag pressade mig till max. kändes jätteskönt efteråt!

vi var ute hos familjen Johansson-Gemfeldt igår, målade naglarna på lillan, sen gick hon modevisning med sina nya vårkläder



sen när Henke och jag kom hem provade jag på att baka croissanter:

Henkes kommentar igår: hum, det smakar inte som i Paris direkt
Henkes kommentar nyss: vad är det? det ser ut som bacon

ja jag säger då det, a jag kommer inte göra några croissanter på ett tag i alla fall.

Kommentarer

Postat av: elisabeth

Publicerad 2012-02-29 19:59:43

Du kan ju baka fullkorns bullar att äta efter gymmet

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-29 21:43:11

såna frallor du gjorde förr var ju gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela