jul

Publicerad 2011-11-22 11:43:20 i sånt där...,

Tjoho, fick paketet från H&M igår, lite julklappar och sånt. en skjorta till mig, jag är inte så mycket för skjortotr men denna var superfin och skön.

fick mina två löpare med. ska lägga upp dom lite bara. vi har ju sågat i vårat bord så det är lite mindre än vad ett normal, 4-6 manna bord är.


har tänkt att ha min röda julduk under och paljett löparna när det är bjudning och ha den röda duken med den gamla löparen, vit med rött band på. aa jag ska la ta kort på det nån dag, men måste lägga upp röda duken först, för den är gigantisk på vårat lilla bord

här är paljettlöparna i alla fall:



nä nu måste jag städaundan lite saker, har kund kl 14

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-11-23 12:51:15

paljettlöpare? nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela