bilder

Publicerad 2011-06-14 18:17:11 i sånt där...,

ida och jag har varit på rosenlundsbadet idag och simmat. jätte kul.
sen var vi lite inne på a6 och fyndade lite.



klippte av ca en decimeter av mitt hår igår, alldeles själv.


lagade fiskgryta innan, supergod, massa citron och lime i.


igår åt henke och jag
chevre toast, med honung
en liten sallad med ruccola, gul tomat med balsamico.
strödde över solros och pumpafrön.


växer som tusan i mitt land.


undrar hur lång tid det tar innan de nya skorna ser ut som de gamla.


gjorde en krans när lisa och jag va ute och gick härom dan.


jag i fredags.


fick ett kakfat och en hårddisk av min älskling. håller på att fylla hårddisken just nu faktiskt.

Kommentarer

Postat av: elisabeth

Publicerad 2011-06-14 20:55:06

Du kanske ska öppna restaurang.

eller bli frisör eller baka kakor

du kan ju allt. söta du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela