väder

Publicerad 2010-11-28 15:50:16 i sånt där...,

igår vart en trevlig kväll, glöggafton hos mig och henke.
vi blev ett gäng, jag, henke, Engman, ida, david, lollo och henke och sen kom johan. vi hade så trevligt så.

imorse gjorde henke frukost, risgrynsgröt! mums och så tände vi ljuset. sen skulle jag åka till falköping för att göra martina och julias fransar. det gick bra ur tenhult, och till jönköping, sen när jag började närma mig Mullsjö så såg jag knappt bilen framförmig! snökaos! det blev att köra in i sandhem och slå läger.

kom hem, lagade lite luch. gick in till tv, INGEN SIGNAL! för mycket snö på parabolen! gick upp för trappan med kvasten i högsta hugg för att sopa av lite snö från parabolen, hepp den satt för långt ifrån fönstret!

fyy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela