oj

Publicerad 2010-06-28 15:37:20 i sånt där...,

har vist glömt bort att blogga, har väl solat och slappat för mycket på senaste tiden, hahah gööttt!

har beställt kläder från hm för några dar sen, hämtade ut det igår. allt va toppen, men ja beställde bla ett linne, beställde L men fick en S wtf? som tur var så passade det ändå. klart ja kan skicka tilbaka det och få en större men jag vill gärna ha linnet i bulgarien och ja skulle inte hinna få det nya linnet till på torsdag så jag biter ihopp som sagt det passar ju ändå.
här är det:


köpte även ett sånt i naturvit. den fick jag i L jätte luftigt och snyggt!



och du, Mamma jag köpte inte ett plagg över 100kr

Kommentarer

Postat av: elisabeth

Publicerad 2010-06-28 17:10:35

SNYGGA PRAKTISKA PRISVÄRDA



KRAM MOR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela