hej hej hej

Publicerad 2010-07-26 17:47:55 i sånt där...,



fick min roxette cd idag, beställde den fanstastiska tourism som grannen hade när jag var lite, den bodde hos mig :) men helt plötsligt försvann skivan. sen en vår öppnade lisa sitt föster och där låg skivan på fönsterbrädan paj!

jag blev dock lite besviken för den skivan jag mindes var svart med en gul stjärna på, nu är den bara tråkigt ljusgrå:( men bra är den :)



jag i lördags:                     förra fredagen:


i gränna:                         


stranden med luch              en annan luch

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-26 18:51:45

sv - tack så mycket! :) jag är avundsjuk på dina ögonfransar!! hur gör du dom?

Postat av: ida

Publicerad 2010-07-26 22:56:12

va fint sminkad du var i lördags!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela