praktik

Publicerad 2010-02-01 10:26:16 i sånt där...,

hejsan hejsan, har ju haft praktik i skallen nu ett tag, att praktisera på skolan har ju nästan gått i hamn ska faktiskt ringa och ge besked om det idag. och jag ska faktiskt säga nej, bara för jag orkar inte. nää det är ju för jag fått en annan praktik. från och med 6 april kan ni komma och se mig på kicks! ringde runt till massvis av olika möjliga praktikplatser igår och alla ville att jag skulle åtrkomma imorn. fast inte kicks på stan, de svarade inte igår (va ju inte öppet) men så skulle jag börja ringa runt idag och då började jag rinka till kicks på stan och en trevlig maria svarade direkt och nu är det klappat och klart och jag är upp över öronen glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela