sjuk blir frisk

Publicerad 2010-12-06 18:55:54 i sånt där...,

idag har jag bakat lussekatter och fudge!

ja jag är på bättringsvägen, har druckit blåbärsdricka hela dan och jag tror banne mig det hjälpte.

jag måste ju bli frisk nu, har sååå mycket att göra denna vecka

Måndag

- jobba dagis (gick inte ju)

tisdag
- baka mer julgodis
- göra martina´s fransar
- göra julia´s fransar
- åka till tenhult

onsdag
-göra elin´s franssar
- göra annaM´s fransar

torsdag

- få mina fransar gjorda
- göra malin´s fransar

fredag
- shoppa lite
- gå på julbord

lördag
- packa

söndag

- åka till emma!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela