så sjuk så sjuk

Publicerad 2010-12-03 12:58:39 i sånt där...,

ja jag är såå sjuk så skulle jobbat igår och idag men ack nej det går bara inte.

sitter och piggar upp mig med lite musik av min kusin martina, får nig ta och göra en topp tre med henne, hehehe hoppas hon tycker det är ok.



henke och jag vart på a6 i onsdags, blev lite spontanshopping, han köpte skor till alla (mig och sigsjälv)
de kostade bara 350kr scorett


henke och jag åt kronärtskockor igår, smaskens


nu lever jag på honungste!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-12-03 18:00:07

snygga skor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela