Åh, jag är klyven.

Publicerad 2009-05-07 16:01:26 i sånt där...,

Dagen började inte bra. Idag skulle jag till arbetsförmedlingen, kl kvart över tio va jag där och bonkade på dörren men de va stängt! öppet måndag och fredag, hopp då får ja åka dit imorn igen då.

 Sen så gick dagen jag drog in till centrum av byn och mötte mickis. Vi tog en sväng med the dogs. just då ringde "makeup daniel" och säger att det krisar och jag skulle behöva åka dit och jobba (jippi tänkte jag) men då slog det mig att ja kunde ju inte för ja ska ju på madame chic möte i stenstorp ikväll kl 18 precis då han behövde mig, typiskt! vad ska ja göra?

 Nu har jag i alla fall bestämt mig att inte åka till Jönköping fastän det va frestande. mötet va bokat innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela