hemma

Publicerad 2009-12-21 15:03:01 i smink,

fy fan vilken jävla helg! sminkat ca 100 pers, min rygg är typ av, fast det går ann när man får privat skjuts hem från jobbet i limo, eskilstuna jönköping, hihi gött säger ja bara, härliga jobbförmåner man har, modellbilder på en för 4500:- ;)

smakprov:





nä nu ska ja te stan och sminka ida, sen blir det jul med älsklingen till onsdag!
hihi en fågel viskade i mitt öra ett en lite kusse har spelat in en cd och att den finns i vårat hus så den få spela på högsta bi bilen idag då hihihi


här är resultatet på ida:

Kommentarer

Postat av: m-tina

Publicerad 2009-12-22 21:17:43

fint säger jag igen :)

min skiva? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-23 22:28:41

ja, din skiva, toppen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Diplomerad Makeup Artist, Certifierad Fransstylist. Östra Storgatan 28 Jönköping [email protected] roomofbeauty.se roomofbeauty.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela